Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, İskenderun Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu üyeleriyle bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 25.02.2025 19:07
Haber Güncellenme Tarihi: 25.02.2025 19:45
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.flashgazetesi.net/
Hatay Büyükşehir Belediyesi İskenderun Hizmet Binası (İskenderun Kaymakamlık eski binası) Çalışma Ofisinde gerçekleşen görüşmede, 6 Şubat depremlerinin ardından Hatay’ın yeniden ayağa kalkması için Büyükşehir Belediyesi olarak tüm imkanları seferber ettiklerini belirten Öntürk, halkın takdirini kazanan bir belediye olmayı başardıklarını ifade etti.
Ulaşımdan, altyapıya, sosyal tesislerden belediyecilik hizmetlerine kadar Hatay için en iyi ve verimli projeleri yaşama geçirmek adına ekibiyle birlikte özveri ile çalışan Öntürk, önümüzdeki süreçte de Hatay’ın değerleriyle birlikte güçlü ve hak ettiği konuma gelebilmesi yapacağı projelerden bahsetti.
İskenderun Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Diyap Atar, Belediye Başkanı Mehmet Öntürk’ün çalışmalarının Hatay için büyük önem taşıdığını belirterek, “Başkanım, çalışmalarınız Hatay için çok kıymetli. Yolunuz açık olsun,” dedi ve kendisine başarılar diledi. Atar, Öntürk’e teşekkür plaketi takdim etti.
Ziyaretin sonunda Cemiyet Yönetim Kurulu Üyeleri ve Başkan Mehmet Öntürk, günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Atar, Öntürk’e İGC adına plaket takdim etti
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, İskenderun Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu üyeleriyle bir araya geldi.
Hatay Büyükşehir Belediyesi İskenderun Hizmet Binası (İskenderun Kaymakamlık eski binası) Çalışma Ofisinde gerçekleşen görüşmede, 6 Şubat depremlerinin ardından Hatay’ın yeniden ayağa kalkması için Büyükşehir Belediyesi olarak tüm imkanları seferber ettiklerini belirten Öntürk, halkın takdirini kazanan bir belediye olmayı başardıklarını ifade etti.
Ulaşımdan, altyapıya, sosyal tesislerden belediyecilik hizmetlerine kadar Hatay için en iyi ve verimli projeleri yaşama geçirmek adına ekibiyle birlikte özveri ile çalışan Öntürk, önümüzdeki süreçte de Hatay’ın değerleriyle birlikte güçlü ve hak ettiği konuma gelebilmesi yapacağı projelerden bahsetti.
İskenderun Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Diyap Atar, Belediye Başkanı Mehmet Öntürk’ün çalışmalarının Hatay için büyük önem taşıdığını belirterek, “Başkanım, çalışmalarınız Hatay için çok kıymetli. Yolunuz açık olsun,” dedi ve kendisine başarılar diledi. Atar, Öntürk’e teşekkür plaketi takdim etti.
Ziyaretin sonunda Cemiyet Yönetim Kurulu Üyeleri ve Başkan Mehmet Öntürk, günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
En Çok Okunan Haberler