Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

İskenderun Çerkes Derneği hemşehrileri ile iftarda buluştu.

İskenderun da yaşayan Çerkesler uzun bir pandemi döneminden sonra dernek yönetiminin organize ettiği iftar yemeği ile yeni yerlerinde bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadılar.

Haber Giriş Tarihi: 20.04.2022 20:15
Haber Güncellenme Tarihi: 01.01.1970 02:00
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.flashgazetesi.net/
İskenderun Çerkes Derneği hemşehrileri ile iftarda buluştu.

Pandemi nedeniyle dernek çalışmalarına uzun zamandır ara verilmişti. Dernek başkanı Ufuk Alhas ve  derneğin büyüklerinden  Şahin Tokmak Bey'in açılış konuşmalarında Corona virüsü nedeniyle hayatını kaybedenler için dualar edildi. Yeniden bir araya gelmenin önemine vurgu yapıldı. Bundan sonra ki dönemde daha sık bir araya gelmek için çeşitli sosyal faaliyetlerin yapılması gerektiğini belirttiler. Konuşmaların ardından İskenderunda yaşayan Çerkes hanımlarının yaptığı bir birinden lezzetli yemekler ile iftarlar açıldı.

 

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.