Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Namık Kemal Ortaokulu'nun Başarılı Sporcuları İTSO’yu Ziyaret Etti

Namık Kemal Ortaokulu Müdürü Ali Koç, beden eğitimi öğretmenleri ve okulun Basketbol ve Masatenisi takımında yer alan sporcu öğrencileri İskenderun Ticaret ve Sanayi Odasına nezaket ziyaretinde bulundular.

Haber Giriş Tarihi: 07.04.2022 15:23
Haber Güncellenme Tarihi: 08.04.2022 09:04
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.flashgazetesi.net/
 Namık Kemal Ortaokulu'nun Başarılı Sporcuları İTSO’yu Ziyaret Etti

Namık Kemal Ortaokulu öğrencileri ziyaretin anısına, İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaz’a çiçek takdiminde bulundu.

İTSO Başkanı Levent Hakkı Yılmaz ve İTSO Başkan Yardımcısı Muhsin Yeter, şehrimizin güzide okullarından Namık Kemal Ortaokulu müdürü Ali Koç nezdinde Beden Eğitimi hocalarını ve öğrencilerini başarılarından ötürü tebrik ederek, katılacakları Türkiye finallerinden de en iyi sonuçla dönmeleri temennisinde bulundular.

Namık Kemal Ortaokulu Masa Tenisi Takımı, Okul Rehber öğretmeni Mustafa Yıldırımın koordinesinde,  Akdeniz Bölge şampiyonu olduktan sonra 18 Nisan tarihinde Kastamonu’da düzenlenecek olan Türkiye birinciliği yarışmalarına katılacaklar.

Yine Namık Kemal Ortaokulu Yıldız Kız Basketbol Takımı da Beden Eğitimi öğretmenleri Batuhan Gözütok ve Hamza Aslantaş koordinesinde, 22-25 Mart tarihleri arasında Mersin’de düzenlenen Türkiye yarı finallerine katılmış ve ilk 16 ya kalma başarısı göstermiştir.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.